امروز استاد فارسی ...
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

امروز استاد فارسی برای سومین روز متوالی در 1 هفته مخ ما رو 1 ساعت خورد اما خب نتیجه ش شد این شعر از سلمان هراتی که خوشم اومد

تقدیم به شما

دلم گرفته از این روز ها دلم تنگ است

میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است

مرا گشایش چندین دریچه کافی نیست

هزار عرصه برای پریدنم تنگ است

چگونه سر کند اینجا ترانه خود را

دلی که با تپش عشق او هماهنگ است



نظرات شما عزیزان:

گورستان یک روانی
ساعت0:30---14 مهر 1391
خیلی قشنگ بود....
چگونه سر کند اینجا ترانه خود را
دلی که با تپش عشق او هماهنگ است
مخصوصا این تیکش:|


منصی
ساعت20:18---13 مهر 1391
چه کاریه خب...

تو زخمت نکش...

من وبو آپ میکنم
پاسخ: مرسی خواهری الان آپ می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





5 / 7 / 1391برچسب:, :: 12:51 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: